Politică de livrare:
Toro Decor SRL se angajează să livreze bunurile achiziționate de Utilizator, doar la adresa cumpărătorului indicată în acest scop în formularul de comandă (nu vor fi livrate produse la casutele poștale, pick-up point sau la alte puncte de ridicare), cât mai curând posibil de la data formulării comenzii. Costurile de transport ale obiectelor achiziționate vor fi achitate de către Cumpărător.
În special:
1) Produsele achiziționate vor fi pregătite și trimise cumparatorului la adresa indicată în comandă într-o perioadă maximă de 3 zile lucrătoare., atâta timp cât nu există niciun tip de incident în comandă, caz în care Toro Decor va contacta clientul.
2) Facturile vor fi trimise atașat pachetului de expediere sau electronic.
3) Sâmbăta, duminica și in pe perioada sărbătorilor legale nu vor fi livrate comenzi.
4) Cu toate acestea, întârzierea coletului nu va implica sau anula comanda sau orice despăgubire.
5) O comandă este considerată livrată atunci când transportatorul livrează coletul sau coletele către client și acesta semnează documentul de primire a livrării. Depinde de client să verifice starea mărfii la primire și să indice orice greseala de pe bonul de livrare.
6) Costurile de expediere vor depinde de distanta, de țara de destinație, de dimensiunile și greutatea coletului care urmează să fie trimis.
7) Pentru transporturile internaționale Toro Decor nu este responsabil pentru costurile și taxele vamale ale fiecărei țări sau regiuni. Clientul va fi responsabil pentru plata acestor costuri și taxe.
8) Documentarea și gestionarea vamală vor fi efectuate de către compania de transport însărcinată cu livrarea coletului către clientul final.
9) Toro Decor va fi cel care decide ce companie de transport va fi angajată pentru livrarea fiecărei comenzi, în mod normal, transporturile inter-comunitare și internaționale sunt efectuate de bla bla bla
Politica de Retur:
Politica noastră, în conformitate cu reglementările actuale, este de a vă acorda dreptul sa returnati orice articol cumpărat de la Toro Decor în termen de 14 zile de la data primirii.
Orice articol cumpărat de la Toro Decor, returnat în ambalajul original, sigilat și în stare perfectă va fi acceptat.
Cu toate acestea, înainte de a face orice returnare, clientul trebuie să anunțe departamentul de servicii pentru clienți prin e-mail la adresa suport@torodecor.com.
În termen de maximum 7 zile de la primirea returului, Toro Decor se obligă să restituie contravaloarea atâta timp cât produsul returnat ajunge în stare perfectă.Retururile comenzilor trebuie trimise către: SC Toro Decor, Str………Nr…..etc..
În cazul în care cauza returnării este faptul că articolul este defect sau nu corespunde cu ceea ce se solicită în comandă, Toro Decor va suporta costurile de returnare și pentru o noua expediere. Dacă motivul returnării este faptul că pur si simplu nu va satisface comanda sau din motive personale nu o mai doriti, vă vom rambursa suma, dar nu si costurile de expediere sau costurile de returnare.
Costurile de returnare si costurile de expediere vor fi plătite de catre client companiei de transport pentru a trimite articolul către Toro Decor.
Anularea comenzii:
Dacă anularea comenzii se face înainte ca marfa să plece din depozitul Toro Decor, clientul nu va avea nicio cheltuiala. În cazul anulării comenzii după expediere, clientul va fi responsabil pentru costurile de expediere, precum și pentru costurile de returnare ale aceleiași comenzi. Pentru anularea unei comenzi va trebui sa trimiteti un email la adresa suport@torodecor.ro.