CUM NE ASIGURĂM CĂ SUNTEȚI 100% MULȚUMIT? – LIVRARE A DOUA ZI.

 

Politică de livrare:
Toro Decor se angajează să livreze bunurile achiziționate de Utilizator, doar la adresa cumpărătorului indicată în acest scop în formularul de comandă (nu vor fi livrate produse la casutele poștale, pick-up point sau la alte puncte de ridicare), cât mai curând posibil de la data formulării comenzii. Costurile de transport ale obiectelor achiziționate vor fi achitate de către Cumpărător.

În special:
1) Produsele achiziționate vor fi pregătite și trimise cumpărătorului la adresa indicată în comandă într-o perioadă maximă de o zi lucrătoare, cu excepția zilelor de sâmbătă și duminică, precum și a sărbătorilor legale, deoarece firmele de curierat nu efectuează livrări în aceste zile. În cazul în care nu apare niciun incident în procesul de comandă, veți primi produsele a doua zi. În caz contrar, echipa Toro Decor va lua legătura cu dumneavoastră.
2) Facturile vor fi trimise atașat pachetului de expediere sau electronic.
3) Sâmbăta, duminica și in pe perioada sărbătorilor legale nu vor fi livrate comenzi.
4) Cu toate acestea, întârzierea coletului nu va implica sau anula comanda sau orice despăgubire.
5) O comandă este considerată livrată atunci când transportatorul livrează coletul sau coletele către client și acesta semnează documentul de primire a livrării. Depinde de client să verifice starea mărfii la primire și să indice orice greseala de pe bonul de livrare.
6) Costurile de expediere vor depinde de distanta, de țara de destinație, de dimensiunile și greutatea coletului care urmează să fie trimis.
7) Pentru transporturile internaționale Toro Decor nu este responsabil pentru costurile și taxele vamale ale fiecărei țări sau regiuni. Clientul va fi responsabil pentru plata acestor costuri și taxe.
8) Documentarea și gestionarea vamală vor fi efectuate de către compania de transport însărcinată cu livrarea coletului către clientul final.
9) Toro Decor va fi cel care decide ce companie de transport va fi angajată pentru livrarea fiecărei comenzi, în mod normal, transporturile inter-comunitare și internaționale sunt efectuate de Cargus Web Express si Fan Courier.

 

ESTE OK SĂ TE RĂZGÂNDEȘTI – EXTINDEM PERIOADA DE RETUR PÂNĂ LA 30 DE ZILE!!!

 

Politica de Retur:
Toro Decor vă acorda dreptul sa returnati orice articol cumpărat în termen de 30 zile de la data primirii.
Indiferent de motivul returnării, clienții nu vor fi supuși la niciun cost suplimentar. Toro Decor va acoperi integral costurile de returnare și ale unei noi expediții pentru produsele defecte sau cele care nu corespund cu ceea ce s-a solicitat în comandă. În cazul în care motivul returnării este că produsul nu satisface cerințele clientului sau din motive personale, suma integrală a produsului va fi rambursată. Costurile de expediere inițiale și cele de returnare vor fi suportate de Toro Decor.
Cu toate acestea, înainte de a face orice returnare, clientul trebuie să anunțe departamentul de servicii pentru clienți prin e-mail la adresa office@torodecor.com.
În termen de maximum 7 zile de la primirea returului, Toro Decor se obligă să restituie contravaloarea. Retururile comenzilor trebuie trimise către: SC YaYa Color SRL, Comuna Domnesti, Sat Domnesti, Nr. 13 i, Judetul Ilfov.

Anularea comenzii:
Clienții pot anula comanda în orice moment fără niciun cost suplimentar. Pentru anularea unei comenzi va trebui sa trimiteti un email la adresa office@torodecor.ro.

Vă mulțumim că ați ales produsele noastre și suntem aici pentru a vă oferi suportul necesar în cazul în care decideți să returnați un produs. Pentru a iniția un proces de returnare sau pentru orice alte întrebări, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon sau adresa de e-mail de mai jos.”

Tel: 0729 011 468
Email: office@torodecor.ro